Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2018/2019 Data aktualizacji: 25-05-2018 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: FT | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | S | P | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 2 | 30 | 3 | |||||||||||||||||||||
1 | English in Physics and Technology | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Przedmioty wybieralne | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 120 | 8 | 30 | 15 | 45 | 15 | 15 | 30 | 15 | 45 | 15 | 15 | 8 | ||||||||||||||||
1 | Komputerowe wspomaganie eksperymentu | 45 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||
2 | Pracownia specjalistyczna | 45 | 3 | 45 | 45 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Analiza danych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2E | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 345 | 26 | 195 | 75 | 60 | 15 | 60 | 30 | 30 | 8 | 135 | 45 | 30 | 15 | 18 | ||||||||||||||
1 | Mechanika mikroświata | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
2 | Alternatywne źródła energii | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
3 | Geometria w fizyce | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
4 | Wybrane zagadnienia fizyki współczesnej | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
5 | Fizyka fazy skondensowanej II | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
6 | Optyka współczesna | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
7 | Modelowanie komputerowe | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
8 | Adaptacjyjne metody numeryczne | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 300 | 18 | 90 | 105 | 105 | 45 | 60 | 45 | 9 | 45 | 45 | 60 | 9 | ||||||||||||||||
1 | Symulacje komputerowe w fizyce | 105 | 6 | 30 | 75 | 15 | 45 | 3 | 15 | 30 | 3E | |||||||||||||||||||
2 | Modelowanie przestrzenne | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||
3 | Komputerowe przetwarzanie obrazu | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||
4 | Metody obliczeniowe w nauce i technice | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||
5 | Programowanie aplikacji użytkowych | 60 | 3 | 15 | 45 | 15 | 45 | 3 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 85 | 24 | 30 | 45 | 10 | 30 | 45 | 10 | 24 | ||||||||||||||||||||
1 | Wykład monograficzny | 30 | 4 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Seminarium dyplomowe | 45 | 5 | 45 | 45 | 5 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 10 | 15 | 10 | 10 | 15 | ||||||||||||||||||||||||
F | Przedmioty wybieralne | 180 | 9 | 90 | 45 | 45 | 30 | 15 | 15 | 3 | 30 | 15 | 15 | 3 | 30 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||
1 | Przedmioty wybieralne specjalistyczne I | 60 | 3 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||
2 | Przedmioty wybieralne specjalistyczne II | 60 | 3 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||
3 | Przedmioty wybieralne specjalistyczne III | 60 | 3 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||
Razem | 1090 | 90 | 465 | 120 | 150 | 225 | 60 | 70 | 165 | 75 | 105 | 105 | 30 | 30 | 210 | 45 | 45 | 105 | 15 | 15 | 30 | 90 | 15 | 45 | 25 | 30 | ||||
1090 | 480 | 435 | 175 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 7 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, S - Seminarium, P - Projekt. |
Przedmioty wybieralne |
|
---|---|
A2a | Samodzielna działalność gospodarcza |
A2c | Własność intelektualna w twórczości multimedialnej |
Przedmioty wybieralne specjalistyczne I |
|
F3a | Wprowadzenie do języka Python |
F9 | Techniki komputerowe w fizyce |
F10 | Relacyjne bazy danych |
Przedmioty wybieralne specjalistyczne II |
|
F4 | Wizualizacja i animacja komputerowa |
F11 | Fizyka i fizjologia dźwięku |
Przedmioty wybieralne specjalistyczne III |
|
F12 | Techniki obrazowania biomedycznego |