Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2012/2013 Data aktualizacji: 07-11-2012 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: BUD | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
w | c | l | k | p | s | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | ||||
B | Przedmioty podstawowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
1 | Matematyka II (w inżynierii lądowej) | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 270 | 22 | 150 | 30 | 15 | 75 | 135 | 30 | 15 | 60 | 19 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||
2 | Wytrzymałość materiałów II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
3 | Zaawansowane materiały konstrukcyjne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
4 | Mechanika budowli II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
5 | Teoria sprężystości i plastyczności | 45 | 2 | 30 | 15 | 30 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
6 | Podstawy projektowania i niezawodności | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
7 | Metody komputerowe w inżynierii lądowej | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
8 | Konstrukcje betonowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
9 | Konstrukcje metalowe II | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
10 | Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 555 | 40 | 270 | 30 | 52.5 | 202.5 | 60 | 15 | 7.5 | 37.5 | 8 | 165 | 22.5 | 142.5 | 26 | 45 | 15 | 22.5 | 22.5 | 6 | |||||||||
11 | Transport kolejowy | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
12 | Nawierzchnie szynowe | 45 | 3 | 15 | 7.5 | 22.5 | 15 | 7.5 | 22.5 | 3 | ||||||||||||||||||||
13 | Linie kolejowe | 90 | 6 | 45 | 45 | 30 | 15 | 3 | 15 | 30 | 3E | |||||||||||||||||||
14 | Stacje kolejowe | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
15 | Technologia budowy i utrzymania kolei | 45 | 3 | 15 | 7.5 | 22.5 | 15 | 7.5 | 22.5 | 3E | ||||||||||||||||||||
16 | Urządzenia sterowania ruchem kolejowym | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
17 | Pojazdy szynowe | 30 | 1 | 15 | 15 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||
18 | Planowanie układów komunikacyjnych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||
19 | Statystyka matematyczna w inżynierii | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
20 | Geotechnika w budownictwie kolejowym | 30 | 3 | 15 | 7.5 | 7.5 | 15 | 7.5 | 7.5 | 3 | ||||||||||||||||||||
21 | Mosty II | 45 | 3 | 30 | 15 | 30 | 15 | 3E | ||||||||||||||||||||||
22 | Ekonomika budownictwa komunikacyjnego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
23 | Ochrona środowiska w budownictwie kolejowym | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 75 | 25 | 60 | 15 | 60 | 4 | 15 | 21 | |||||||||||||||||||||
24 | Przedmioty wybieralne - dyplomowe | 60 | 4 | 60 | 60 | 4 | ||||||||||||||||||||||||
25 | Seminarium dyplomowe | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
26 | Praca dyplomowa | 20 | 20 | |||||||||||||||||||||||||||
Razem | 930 | 90 | 495 | 45 | 82.5 | 30 | 277.5 | 210 | 15 | 37.5 | 30 | 97.5 | 30 | 225 | 22.5 | 142.5 | 30 | 60 | 30 | 22.5 | 37.5 | 30 | ||||||||
930 | 390 | 390 | 150 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 10 | 4 | 4 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, c - ćwiczenia audytoryjne, l - laboratoria, k - laboratoria komputerowe, p - projekty, s - seminarium. |
Przedmioty wybieralne - dyplomowe |
|
---|---|
E1a | Dynamika nawierzchni szynowych |
E1b | Koleje niekonwencjonalne |
E1c | Miejskie nawierzchnie szynowe |
E1d | Organizacja ruchu kolejowego |