Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2019/2020 Data aktualizacji: 14-07-2019 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: I | semestry | ||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | S | P | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 105 | 6 | 15 | 90 | 15 | 60 | 5 | 30 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||
1 | Ekonomia menedżerska | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
2 | Psychologia i socjologia pracy | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Technical and Professional Writing | 30 | 1 | 30 | 30 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 225 | 17 | 120 | 30 | 60 | 15 | 60 | 30 | 30 | 9 | 60 | 30 | 15 | 8 | ||||||||||||||||||||||
1 | Zaawansowane techniki programowania | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||
2 | Komunikacja człowiek-komputer | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | Architektura systemów komputerowych | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
4 | Teoria obliczeń i złożoności obliczeniowej | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 360 | 31 | 180 | 75 | 105 | 120 | 60 | 60 | 21 | 60 | 15 | 45 | 10 | |||||||||||||||||||||||
1 | Zarządzanie projektem informatycznym | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
2 | Programowanie równoległe i rozproszone | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||
3 | Paradygmaty programowania | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
4 | Podstawy elektroniki i techniki cyfrowej | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
5 | Mikroprocesory i mikrokontrolery | 60 | 6 | 30 | 30 | 30 | 30 | 6E | |||||||||||||||||||||||||||||
6 | Zaawansowane algorytmy i struktury danych | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 555 | 41 | 270 | 15 | 195 | 75 | 135 | 90 | 30 | 19 | 105 | 75 | 45 | 17 | 30 | 15 | 30 | 5 | ||||||||||||||||||
1 | Współczesne formy multimedialnego przekazu | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Fizyka i fizjologia dźwięku | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | Technologie przekazu multimedialnego | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
4 | Komputerowe przetwarzanie obrazu | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
5 | Modelowanie przestrzenne | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
6 | Postprodukcja przekazu medialnego | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||
7 | Systemy CAx | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||
8 | Wizualizacja i animacja komputerowa | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||
9 | Programowanie grafiki komputerowej | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
10 | Programowanie gier | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
11 | Zarządzanie strategiczne firmą | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 70 | 21 | 30 | 40 | 30 | 40 | 21 | |||||||||||||||||||||||||||||
1 | Pracownia problemowa | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Seminarium dyplomowe | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 10 | 15 | 10 | 10 | 15 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 1315 | 116 | 585 | 165 | 330 | 235 | 180 | 30 | 90 | 60 | 30 | 210 | 60 | 120 | 45 | 32 | 165 | 30 | 90 | 90 | 28 | 30 | 45 | 30 | 40 | 26 | |||||||||||
1315 | 360 | 435 | 375 | 145 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 10 | 3 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, S - Seminarium, P - Projekt. |