Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2017/2018 Data aktualizacji: 25-04-2017 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: T | semestry | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | V | VI | VII | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | P | S | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | W | C | L | K | P | S | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 315 | 19 | 84 | 225 | 6 | 15 | 60 | 3 | 45 | 60 | 5 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 4 | 24 | 15 | 6 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Wybrane aspekty rozwoju człowieka (wybór 1.1 albo 1.2 i 1.3) | 60 | 60 | 30 | 30 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Język obcy | 150 | 12 | 150 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 2 | 30 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Podstawy przedsiębiorczości | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Etyka, psychologia i socjologia | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Prezentacja | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Ergonomia i bezpieczeństwo pracy | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Ochrona własności intelektualnej | 15 | 1 | 9 | 6 | 9 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty kierunkowe | 1170 | 96 | 540 | 75 | 375 | 90 | 90 | 75 | 75 | 14 | 60 | 15 | 15 | 30 | 8 | 75 | 15 | 30 | 30 | 12 | 135 | 60 | 60 | 30 | 25 | 75 | 90 | 15 | 15 | 14 | 90 | 75 | 30 | 15 | 19 | 30 | 30 | 4 | |||||||||||||||||||
1 | Systemy transportu drogowego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Systemy transportu szynowego, morskiego i lotniczego | 45 | 2 | 30 | 15 | 30 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Systemy transportu bliskiego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Infrastruktura transportu drogowego, morskiego i lotniczego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Infrastruktura transportu bliskiego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Organizacja i zarządzanie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Logistyka | 45 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Podstawy modelowania procesów transportowych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Telematyka w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Ekonomika transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Prawo transportowe | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Teoria i inżynieria ruchu pojazdów samochodowych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Teoria i inżynieria ruchu pojazdów szynowych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Bezpieczeństwo w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Pojazdy samochodowe | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Środki transportu szynowego, lotniczego i morskiego | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Środki transportu bliskiego | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Napęd i sterowanie hydrauliczne i pneumatyczne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Podstawy technik wytwarzania | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Silniki do napędu środków transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Ergonomia i wzornictwo w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 | Ochrona środowiska w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 | Energia odnawialna i proekologiczne środki transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 | Automatyka | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 | Metrologia | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 | Grafika inżynierska | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 | Podstawy konstrukcji maszyn | 90 | 8 | 30 | 15 | 15 | 15 | 15 | 30 | 15 | 4 | 15 | 15 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 | Podstawy projektowania środków transportu | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 | Mechatronika | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 | Podstawy eksploatacji maszyn | 45 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31a | Niezawodność systemów | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 | Diagnostyka techniczna środków transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 | Metody i urządzenia do badań diagnostycznych | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34a | Materiały eksploatacyjne w transporcie | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35b | Nanotechnologie w tribologii | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 | Praktyki | 5 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty specjalnościowe | 305 | 42 | 135 | 45 | 30 | 50 | 45 | 45 | 15 | 15 | 15 | 10 | 60 | 30 | 30 | 9 | 30 | 35 | 30 | 23 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Zrównoważone systemy transportowe | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Systemy utrzymania środków transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Ekologia w systemach eksploatacji środków transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Trwałość i niezawodność środków transportu | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Systemy bezpieczeństwa w transporcie | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Diagnostyka i metody szacowania ryzyka | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Ekspertyzy techniczne | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Systemy informatyczne w eksploatacji | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Seminarium dyplomowe | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Przygotowanie pracy dyplomowej | 5 | 15 | 5 | 5 | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty podstawowe | 630 | 51 | 315 | 135 | 120 | 60 | 75 | 45 | 15 | 15 | 12 | 90 | 45 | 15 | 15 | 16 | 90 | 30 | 45 | 30 | 16 | 30 | 15 | 3 | 15 | 15 | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
1 | Matematyka | 120 | 12 | 60 | 60 | 45 | 30 | 7E | 15 | 30 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Badania operacyjne | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Fizyka | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Informatyka | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Systemy bazodanowe | 45 | 2 | 15 | 30 | 15 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Nauka o materiałach | 45 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Mechanika ogólna | 60 | 7 | 30 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Wytrzymałość materiałów | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9a | Aeromechanika i elementy mechaniki płynów | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10a | Podstawy wibroakustyki | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Podstawy klimatyzacji środków transportu | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Elektrotechnika i elektronika | 45 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Ekonomia | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Psychologia transportu | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Technologie informacyjne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 2420 | 208 | 1074 | 435 | 540 | 180 | 140 | 51 | 165 | 105 | 90 | 15 | 29 | 195 | 105 | 30 | 30 | 30 | 29 | 165 | 75 | 75 | 30 | 30 | 30 | 165 | 90 | 75 | 30 | 30 | 135 | 45 | 120 | 15 | 30 | 15 | 30 | 165 | 120 | 60 | 15 | 30 | 84 | 15 | 30 | 35 | 36 | 30 | ||||||||||
2420 | 375 | 390 | 375 | 360 | 360 | 360 | 200 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 11 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, P - Projekt, S - Seminarium. |