Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2013/2014 Data aktualizacji: 17-05-2013 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: BUD | semestry | ||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | IV | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
w | c | l | k | p | s | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | w | c | l | k | p | s | E | ||||
B | Przedmioty podstawowe | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
1 | Matematyka II (w inżynierii lądowej) | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 210 | 29 | 105 | 15 | 90 | 60 | 15 | 45 | 15 | 30 | 30 | 10 | 15 | 15 | 4 | |||||||||||||||||||||
2 | Wytrzymałość materiałów II | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | Mechanika budowli II | 30 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
4 | Teoria sprężystości i plastyczności | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
5 | Metody komputerowe w inżynierii lądowej | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3E | |||||||||||||||||||||||||||||
6 | Konstrukcje betonowe II | 30 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
7 | Konstrukcje metalowe II | 30 | 5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
8 | Zarządzanie przedsięwzięciami budowlanymi | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 360 | 35 | 210 | 15 | 6 | 129 | 15 | 15 | 2 | 75 | 15 | 30 | 10 | 105 | 6 | 69 | 20 | 15 | 15 | 3 | ||||||||||||||||
9 | Autostrady, węzły i skrzyżowania | 45 | 5 | 30 | 15 | 30 | 15 | 5E | |||||||||||||||||||||||||||||
10 | Inżynieria ruchu | 75 | 7 | 45 | 30 | 30 | 15 | 3 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||||||
11 | Nawierzchnie drogowe specjalne | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
12 | Ulice | 30 | 4 | 15 | 15 | 15 | 15 | 4E | |||||||||||||||||||||||||||||
13 | Podstawy planowania przestrzennego | 15 | 2 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Planowanie układów komunikacyjnych | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||
15 | Statystyka matematyczna w inżynierii | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||
16 | Geotechnika komunikacyjna | 30 | 3 | 15 | 6 | 9 | 15 | 6 | 9 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||
17 | Mosty II | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
18 | Ekonomika budownictwa drogowego | 30 | 3 | 15 | 15 | 15 | 15 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 45 | 23 | 15 | 30 | 15 | 30 | 23 | |||||||||||||||||||||||||||||
19 | Przedmioty wybieralne | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||
20 | Seminarium dyplomowe | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Praca dyplomowa | 20 | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Razem | 645 | 90 | 345 | 60 | 6 | 15 | 219 | 90 | 15 | 15 | 60 | 20 | 105 | 15 | 60 | 20 | 105 | 6 | 69 | 20 | 45 | 30 | 30 | 30 | |||||||||||||
645 | 180 | 180 | 180 | 105 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 9 | 3 | 3 | 2 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: w - wykład, c - ćwiczenia audytoryjne, l - laboratoria, k - laboratoria komputerowe, p - projekty, s - seminarium. |
Przedmioty wybieralne |
|
---|---|
E1a | Technologia robót i utrzymanie dróg |
E1b | Estetyka w projektowaniu dróg |
E1c | Komunikacja miejska |