Lp. | Rok ak. wejścia planu: 2013/2014 Data aktualizacji: 13-05-2013 | Suma godz. | ECTS | Kod kierunku: I | semestry | |||||||||||||||||||||||||
I | II | III | ||||||||||||||||||||||||||||
W | C | L | K | S | P | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | W | C | L | K | S | P | E | ||||
A | Przedmioty ogólne | 105 | 7 | 30 | 45 | 30 | 30 | 15 | 3 | 30 | 2 | 30 | 2 | |||||||||||||||||
1 | Współczesne formy multimedialnego przekazu | 15 | 1 | 15 | 15 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Ekonomia menedżerska | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
3 | Komunikacja interpersonalna i medialna | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
4 | Technical and Professional Writing | 30 | 2 | 30 | 30 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
B | Przedmioty podstawowe | 165 | 14 | 90 | 75 | 90 | 75 | 14 | ||||||||||||||||||||||
1 | Modelowanie przestrzenne | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
2 | Metody obliczeniowe w nauce i technice | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
3 | Zaawansowane techniki programowania | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
C | Przedmioty kierunkowe | 120 | 10 | 60 | 15 | 45 | 60 | 15 | 45 | 10 | ||||||||||||||||||||
1 | Zarządzanie projektem informatycznym | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
2 | Programowanie równoległe i rozproszone | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||
D | Przedmioty specjalnościowe | 465 | 35 | 225 | 120 | 15 | 105 | 90 | 60 | 30 | 13 | 120 | 60 | 15 | 45 | 18 | 15 | 30 | 4 | |||||||||||
1 | Fizyka i fizjologia dźwięku | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
2 | Technologie przekazu multimedialnego | 60 | 4 | 30 | 30 | 30 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
3 | Komputerowe przetwarzanie obrazu | 60 | 5 | 30 | 30 | 30 | 30 | 5E | ||||||||||||||||||||||
4 | Komunikacja człowiek - komputer | 45 | 4 | 30 | 15 | 30 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||||
5 | Postprodukcja przekazu medialnego | 30 | 2 | 15 | 15 | 15 | 15 | 2 | ||||||||||||||||||||||
6 | Systemy CAx | 60 | 4 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 4E | ||||||||||||||||||||
7 | Wizualizacja i animacja komputerowa | 60 | 5 | 30 | 15 | 15 | 30 | 15 | 15 | 5E | ||||||||||||||||||||
8 | Programowanie grafiki komputerowej | 45 | 3 | 15 | 30 | 15 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||
9 | Programowanie gier | 45 | 4 | 15 | 30 | 15 | 30 | 4 | ||||||||||||||||||||||
E | Przedmioty związane z dyplomem | 60 | 24 | 30 | 30 | 30 | 30 | 24 | ||||||||||||||||||||||
1 | Pracownia problemowa | 30 | 6 | 30 | 30 | 6 | ||||||||||||||||||||||||
2 | Seminarium dyplomowe | 30 | 3 | 30 | 30 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
3 | Praca magisterska | 15 | 15 | |||||||||||||||||||||||||||
Razem | 915 | 90 | 405 | 75 | 240 | 15 | 180 | 210 | 15 | 135 | 30 | 30 | 180 | 30 | 75 | 15 | 90 | 30 | 15 | 30 | 30 | 60 | 30 | |||||||
915 | 390 | 390 | 135 | |||||||||||||||||||||||||||
Egzaminy | 9 | 4 | 5 | |||||||||||||||||||||||||||
Litera "E" przy liczbie punktów ECTS wskazuje egzamin z danego przedmiotu. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Legenda: W - Wykład, C - Ćwiczenia, L - Laboratorium, K - Laboratorium komputerowe, S - Seminarium, P - Projekt. |